Forum techniczne gry Walpurga
Planujemy dodaæ lepszy system w alchemii. Bêdzie siê on opiera³ na kilkunastu zio³ach (standardowe 4 to stanowczo za ma³o). Bêdzie mo¿na ³±czyæ je w ró¿nych kombinacjach. Wszystko bêdzie trochê przypomina³o system z gry The Elder Scrolls IV Oblivion czy Two Worlds II. Wszystko bêdzie siê opiera³o o nowy system umiejêtno¶ci.
- stworzenie wiêkszej ilo¶ci zió³, X
- napisanie nowych skryptów dt. alchemii, X
- podpiêcie wszystkiego pod nowy system umiejêtno¶ci. X
Offline
Doda³bym jeszcze mo¿liwo¶æ tworzenia w³asnych mikstur maj±c odpowiedni± umiejêtno¶æ/poziom/pozwolenie. Opiera³oby siê to na w³a¶ciwo¶ciach ka¿dej z ro¶lin i na odpowiednich kombinacjach wzmacniaj±cych siê nawzajem. Np.:
- Arcydziêgiel dodaje +100 HP
- Dziewiêæsi³ dodaje +100 MP
- Nagietek wzmacnia Arcydziêgiel i Rumianek, ale os³abia Dziewiêæsi³ i Babkê.
Wiêc gdy zmieszamy te trzy dostaniemy miksturê +150 HP oraz +50 MP.
To tylko przyk³ad, takich interakcji zrobi siê wiêcej.
Offline