Forum techniczne gry Walpurga
Planujemy dodać lepszy system w alchemii. Będzie się on opierał na kilkunastu ziołach (standardowe 4 to stanowczo za mało). Będzie można łączyć je w różnych kombinacjach. Wszystko będzie trochę przypominało system z gry The Elder Scrolls IV Oblivion czy Two Worlds II. Wszystko będzie się opierało o nowy system umiejętności.
- stworzenie większej ilości ziół, X
- napisanie nowych skryptów dt. alchemii, X
- podpięcie wszystkiego pod nowy system umiejętności. X
Offline
Dodałbym jeszcze możliwość tworzenia własnych mikstur mając odpowiednią umiejętność/poziom/pozwolenie. Opierałoby się to na właściwościach każdej z roślin i na odpowiednich kombinacjach wzmacniających się nawzajem. Np.:
- Arcydzięgiel dodaje +100 HP
- Dziewięćsił dodaje +100 MP
- Nagietek wzmacnia Arcydzięgiel i Rumianek, ale osłabia Dziewięćsił i Babkę.
Więc gdy zmieszamy te trzy dostaniemy miksturę +150 HP oraz +50 MP.
To tylko przykład, takich interakcji zrobi się więcej.
Offline